Aankomst in Te Kuiti/ Verloop van de reis - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Cynthia Vermue - WaarBenJij.nu Aankomst in Te Kuiti/ Verloop van de reis - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Cynthia Vermue - WaarBenJij.nu

Aankomst in Te Kuiti/ Verloop van de reis

Door: Cynthia

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

21 Augustus 2017 | Nieuw Zeeland, Te Kuiti

Vrijdag avond om 9 uur vertrok ons vliegtuig vanuit Schiphol, hier heb ik eerst afscheid genomen van mijn familie en daarna ben ik samen met Ellis het vliegtuig in gestapt. Na een vlucht van 12 uur kwamen we aan in Maleisie en hier moesten we 7 uur wachten op het volgende vliegtuig wat ons naar Auckland zou brengen. Dat wachten duurde wel erg lang, maar zo hebben we heel het vliegveld van Maleisie rondgelopen :). Toen de 7 uren voorbij waren zijn we ingestapt in het vliegtuig, en deze reis duurde ook nog eens 10 uur. Toen we geland waren in Auckland hebben we de bus naar Hamilton genomen en hier hebben we overnacht. De volgende morgen, vandaag dus, hebben we de bus naar Te Kuiti genomen. We kwamen rond 11 uur 's ochtends hier aan en toen heeft Marian ons opgehaald. Marian heeft ons toen naar ons huisje gebracht, waar dat we nu ook zitten. Zometeen komt de bedrijfsleider ons ophalen voor een rondleiding over de bedrijven, en vanavond kunnen we eten bij Marian. Daarover de volgende keer meer.

Tags: EllisHoog,